top of page

Verzending

Welkom op onze Verzending informatie pagina. Hier vind je alle informatie met betrekking tot bestellen, kortingscodes en betalen. Ga naar onze contact pagina om contact op te nemen met onze klantenservice.

Verzenden en bezorgen

Als je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, proberen we dit altijd in één pakket te bezorgen. Soms past je bestelling niet in één doos, in dat geval gebruiken we een extra verpakking. Dit heeft natuurlijk geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Bezorgkosten

Nederland: De verzendkosten zijn €3,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Bestel je voor meer dan €50,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.

België, Duitsland en Luxemburg: De verzendkosten zijn €7,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Bestel je voor meer dan €75,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.

Frankrijk: De verzendkosten zijn €10,95. Dit is een bijdrage voor de verzending en het verpakkingsmateriaal. Bestel je voor meer dan €100,- dan verzenden wij je bestelling altijd gratis.

Levertijd
Als je op werkdagen voor
15:00 uur een bestelling plaatst ontvang je jouw bestelling de volgende werkdag. Dit kan ook een avondlevering zijn. Er zijn wel wat uitzondering voor de levertijd.

De uitzonderingen: waarom duurt het soms iets langer?

 

  • Bestel je iets op vrijdag na 15:00 uur, zaterdag of op zondag, dan versturen we je pakket op maandag.

  • Bestel je voor het eerst iets bij Lifa baby, dan hebben wij soms wat tijd nodig om je gegevens te controleren.

  • Heel soms is er een probleem in ons magazijn waardoor het iets langer kan duren.

  • Als we het heel erg druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Ook onze bezorgpartners kunnen bij extreme drukte de levertijd aanpassen. Bijvoorbeeld rond de feestdagen.

  • Op officiële feestdagen bezorgen we niet.

​

Bezorging of afhalen
Je kunt je bestelling laten bezorgen op een gewenst adres (thuis of bij een servicepunt). Nadat je bestelling is bevestigd kun je via de website of app van MyParcel of PostNL
 je bezorgmoment en bezorgwijze nog aanpassen.

Bestelling nog niet geleverd
Bekijk via je Track & Trace code de laatste status van je bestelling. Zodra wij je bestelling hebben ingepakt ontvang je deze van ons, direct van MyParcel of van PostNL
. Heb je binnen een werkdag nog geen code ontvangen dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice.

Bestelling incompleet
Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten verzonden is en het resterende deel v
an je bestelling later geleverd wordt. In dit geval ontvang je meerdere Track & Trace codes. Is dit niet het geval en is je bestelling incompleet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

bottom of page